Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2013 06:58 - НЕЛЕПА ДИАГНОЗА - КРАСИМИРА ОБРЕТЕНОВА
Автор: ambroziia Категория: Поезия   
Прочетен: 786 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   НЕЛЕПА  ДИАГНОЗА

„Я  сошла  с  ума,  мой  мальчик 
странны,  в  среду  в  три  часа.  "
                 Ана  Ахматова

      Е,  ДА,  НЕЛЕПА  ДИАГНОЗА
И  НЯМА  СМИСЪЛ  ДА  СЕ  ЧУДЯ
ЗАЩО  СВЕТЪТ  ПО-МАЛКО  ГРОЗЕН
СЛЕД  ЧУДОТО  СЕГА  СЕ  БУДИ.

НА  ЛУДОСТ  ЛИ  ВИ  ЗАПРИЛИЧА
      УНЕСЕНАТА  МИ  ПОХОДКА?
МЪЖЕ,  КОИТО  МЕ  „ОБИЧАТЕ",
ДОПИЙТЕ  БИРАТА  СИ  КРОТКО.

ЖЕНИТЕ  ЩЕ  ВИ  ЧАКАТ  В  КЪЩИ
СЪС  ПОРЦИЯ  СЕМЕЙНА  ПРОЗА,
      ЯХНИЕНО  ЩЕ  ВИ  СЕ  МРЪЩЯТ,
ЗАБРАВИЛИ  ДЪХА  НА  РОЗИТЕ...

      А  ТЕ  ТЪЙ  ЕРЕТИЧНО  СВЕТЯТ
В  РЪЦЕТЕ  МИ  КАТО  НАДЕЖДА,
ЧЕ  ВИЖДАМ  ЦЯЛОТО  ЧОВЕЧЕСТВО
КАК  В  ПЛАМЪКА  ИМ  СЕ  ОГЛЕЖДА.

ЗАПОМНИХ,  ЧЕ  НЕ  БЕШЕ  СРЯДА,
ЩОМ  В  ЛАСКАТА  МУ  СЕ  ОПЛЕТОХ.
      НЕ  ЛУДОСТ,  БОЖЕ,  А  НАГРАДА
ПОЛУЧЕНА  В  РАЗПЕТИ  ПЕТЪК...

ДОРИ  МОМЧЕШКАТА  МУ  СЯНКА
ПОД  МИГЛИТЕ  МИ  ДА  ИЗСТИНЕ
      ДАНО,  ДАНО  ТОВА  ДА  СТАНЕ
НАЙ-МАЛКО  ПОДИР  СТО  ГОДИНИ.


            image
         
             Красимира  Обретенова



Гласувай:
7


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ambroziia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12242129
Постинги: 17472
Коментари: 4227
Гласове: 80802
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930