Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2011 00:26 - По повод-Сутрешното предаване на Марта....
Автор: gabar4eto Категория: Политика   
Прочетен: 1515 Коментари: 2 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
По повод-Сутрешното предаване на Марта....

Какво е днешното училище.Какво е?Пародия , болка и терзание.Взимам позицията на родител.Гледах тези Мили , жалени чеда на България-Които искали повече ваканции.И за какво са тези повече ваканции, за да отивате по често по Чалга дискотеките и да слушате родните будители от Чалга монополната компания Паинер ли?Да се друсате повече!Да карате нас родителите да не заспиваме и да ви мислим къде сте .Аз със моите деца тези проблеми сам ги решил радикално, но ми стана обидно-Права .Да псувате учителите си в очите,да пушите пред сградите на училището.Да ама не мили галеници.не става така.За да получиш трябва да дадеш.Стара притча.Засегнати бяха гимназиите от провинцията и от елитните училища.Няма елитни , няма провинциални всичките са под един дол дренки.Не искали били униформи, не искали били да се натоварват така , защото им било тежко.Няма ли тези учители , които всяваха респекта си и караха да имаш уважението на тях , на родителите.Боли ме , боли ме.Права не децата, това деца ли са , това са изроди,грешка на природата.Те не могат да си напишат името правилно.И сам убеден че , ако Марта ги беше запитала малко по труден въпрос, ако отговореха еднозначно всички там , убеден съм че нямаше да могат.На днешното време трябвало да гледат с друг поглед, та те имат ли поглед.Замъглен от алкохол, от марихуана, и вътре в мозъчетата им само едно се върти , кога ще дойде пак съботата, за да може да се натряскаме , да изпушим по някои масур-така му се било казвало на марихуаната.Ми ако учеха и съботите , както ние , ми ако ходеха на бригади , ми ако имаха кръжоци.Тогава се преценяваха децата.На които му вървеше математиката в кръжока по математика , които беше сръчен в ръцете в кръжоците по изкуства .Ми пример от близкото минало.Тогава вземаха челните места по олимпиадите по математика , а сега?Не упреквам училищата,нито учителите.Те са безсилни пред законите които нашите парламентаристи изковаха , но за какво го направиха , за техните чеденца, но страда сега цялото общество.И най вече обвинявам родителите в това число и мене си .Вчерашна ......... трябва да казва аз като родител какво да правя .Тая няма да стане и не ме интересува нито -Организацията за защита на детето нито която и да било подобна.Преди да го пратя за вода пердаха , защото от като се счупи стомната файдата никаква.


 
 



Гласувай:
21



1. whitepigeon - Възпитанието и училището силно ...
19.01.2011 19:41
Възпитанието и училището силно куцат. Това ще даде лошите си плодове занапред, за съжаление.
Поздрави приятелю :-)
цитирай
2. makont - Все още се толерират
22.01.2011 11:17
зубрачите и подмазвачите, по-будните и умни деца, за съжаление са палави и недолюбвани. Нещо като "назначени за виновни". По този начин им убиват желанието за учене на и без това скучната и написана в твърде недостъпен стил за тях материя.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gabar4eto
Категория: Поезия
Прочетен: 1796746
Постинги: 707
Коментари: 1465
Гласове: 33206
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930