Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2011 00:06 - Ех Българио.Ех Министър Председател.
Автор: gabar4eto Категория: Политика   
Прочетен: 699 Коментари: 0 Гласове:
5



 Ех Българио.Ех Министър Председател.


Тук искам да изразя възмущението си.В пленарната зала трима видни , ама видни личности на България.Министър председател и неговите министри.Да ме извинят привържениците на Герб и на Атака симпатизантите им.Да се изслуша Министър председателя.Ох мили Боже това ли си избрахме.Един човек от провинцията знае как да се държи , когато го наблюдават повече хора, но това което ние наричаме Министър Председател на България-Как се държеше .Изразяваше по своето лице физиономии , които и един олигофрен не може да го направи, след това присвиваше и търкаше ръцете си за типичния него начин на държание-Мутренският , защото той е мутра друго нищо.После започна да си играе със джи-ес-ем си , срс тата ли проверяваше чрез него или си играеше като дете на 2 години.Това ли наричаме министър председател на България-Горко ти мила Роди-но горко ти.И накрая стана със заплашителният тон присъщ на него , да ни казва какво трябва да направим , какво е направил , колко магистрали, как тук е открил обект или там е прерязал лента.Та тези обекти са започнати от няколко години Г-н Председателю.И колко дълги магистрали ще построи.Дай на народа си работа , осигури му прехраната.Мен знаеш ли през къде ми е Г-н Министър че прерязваш ленти и ще строиш магистрали.Реагирам така , защото ми стана обидно, че и аз самият повярвах на лъжите ви и се надявах на по добро бъдеще, но уви .Май каквото повикало такова се обадило.И медиите , които го подкрепят безрезервно.Та не виждате ли че така се са накали та са размирисали.И другото което е че вместо да си вземат поука продължават като петел на бунище да кукуригате как няма да го правят като те въртят лъжицата във ме да и лайната -със една и съща лъжица и в ме да и в лайната и още по лошо е -дават на нас ние да я олижем.


 



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gabar4eto
Категория: Поезия
Прочетен: 1783748
Постинги: 707
Коментари: 1465
Гласове: 33206
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031