Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2017 23:36 - ДА ДАРИШ ЩАСТИЕ.......
Автор: gabar4eto Категория: Поезия   
Прочетен: 963 Коментари: 0 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ДА ДАРИШ ЩАСТИЕ........   Преди да започна ще напиша малък увод.Драги ми крадци и унищожители на Българската държава и нация, скъпи ми пътеводители на властта и корупцията, красиви ми безскрупулни дами и господа които се готвите да влезете като депутати да ограбвате отново и отново и малкото което е останало.Сега вече мога да влезна в контекста какво е да дариш ЩАСТИЕ.Гледах новият сезон на Бригада Нов Доми осъзнах какво са ни сторили горе споменатите господа и госпожи- Не дарявайте обещания нещо ни писна от тях- Тежат като камък на шия и ни гладят смачканите души и сърце с тези новите ютии. 7 човека плюс Мария Силвестар  даряват ЩАСТИЕ,  но явно за вас тази думичка е непозната- тя ви засяда като голям залък в гърлото дами и господа наперчени депутати и депутат-чета, тези хора работят и знаят за какво работят за това да видят сълзите на ЩАСТИЕ на отчаяните ми сънародници които благодарение на вас са стигнали до отчаяние , до просешка тояга, но въпреки всичко падайки пак стават.А вие паднете ли драги ми високопоставени ставате като тези охлюви без черупка.Бъдете така мъничко благоразумни погледайте тези 7 момчета на бригадата на Караджов и се опитате поне на 50% да поработите като тях  и тогава Красивата ни, Прекрасната ни, Невероятната ни родина България ще бъде добре.Вие сурикати  давате повод на сълзи от мъка, от страдание, от неправда.А на Българина му трябва мъничко, ама много мъничко за да бъде ЩАСТЛИВ. Скъпи и Обичани момчета на Караджов вашето добро ще бъде възнаградено бъдете сигурни в това, а  от мене  искам да ви пожелая от все сърце и душа да сте ми Здрави и Живи и все така Всеотдайни.Бог да ви пази.   Нури  Джурин  02.03.2017



Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gabar4eto
Категория: Поезия
Прочетен: 1784146
Постинги: 707
Коментари: 1465
Гласове: 33206
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031