Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2015 00:09 - Какво се получава.....
Автор: gabar4eto Категория: Хоби   
Прочетен: 1935 Коментари: 2 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Какво се получава.....   Какво се получава сега. След като качих последният си постинг , за това кой е виновен за положението и кой страни съм засегнал- бях упрекван  че съм промит мозък, че мразя, че съм рязана карабина, че съм готов за тези там джихадистите , че съм мръсен, че съм миришел, че си правя собствени конспиративни мисли, но да оставим това настрана свикнал съм на такива неща и те не ми правят впечатление , но да си дойдем на думата аджеба . какво се оказва с днешна дата след срещата на Г-20.Признания, признания, признания за грешки , грешки, грешки- Ирак било грешка, Либия било грешка, Египет било грешка, Сирия било грешка.Свалиха светските режими под един или друго предлог че имало оръжия за масово унищожаване, че имало какво ли не и какво дойде на техно  място главорези, но най същественото че тези главорези , тези групировки , тези ИД , Алкаида  и не знам какви си още са били финансирани от 40 страни, още по значимо че са финансирани от страни от Г-20.Аз не мразя  Американският народ, нито Френският, нито Германският, нито Английският  -Аз мразя този стремеж , това неистово желание за властване за ново георазпределение  на света, за нови икономически пазари на които да сме подвластни, Аз мразя управниците на тези страни които тайно от своите народи сключват тайни договори и си правят каквото искат, Аз мразя това колко средства се отделят за да се финансират именно  такива организации , а в същото време гладуват толкова хора по земята, Аз мразя че по един или друг начин въвличат и нашият народ  в това дяволско и пъклено преразпределение на света, Аз мразя това че искат да ни заличат  по един или друг начин и което е още по болезнено че нашите политици го правят с охота .Аз не деля хората на черни , на бели на червени и никога не мога да деля защото във всеки един от нас тече червена кръв, всеки е съставен по един и същи начин- кожа и кости, мозък , сърце.Но деляалчността  на определени индивиди, отделям се от техният Бог парите, мечтая  да има един свят по добър, едно място по добро за живеене - Мразя войната, кръвопролитията,загиването на невинни  хора не зависимо къде се намират по земята , мразя бюрокрацията  на няколко човека които си играят с човешките животи и съдби.А може, може, може да се живее нормално и това зависи от нас.   Нури  Джурин  



Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaw12929 - Аз също "не деля хората на ч...
20.11.2015 18:06
Аз също "не деля хората на черни , на бели на червени и никога не мога да деля защото във всеки един от нас тече червена кръв, ... имат родители ... и обичат живота, а Интернет дава възможност за споделяне...
Приятна вечер!
цитирай
2. cecobob - Наистина уж всички сме еднакви
24.11.2015 15:20
Все добри хора сме, а има толкова гадост по земята.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gabar4eto
Категория: Поезия
Прочетен: 1783963
Постинги: 707
Коментари: 1465
Гласове: 33206
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031