Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2015 18:12 - Съпричастен съм с болката .......
Автор: gabar4eto Категория: Хоби   
Прочетен: 1971 Коментари: 1 Гласове:
9



 Съпричастен съм с болката .......   Съпричастен съм с болката на обикновените граждани , които нелепо загинаха при снощните кървави атентати.Загинаха невини хора - благодарение на политиката на една единствена държава САЩ.Чета коментари по соцялните мрежи колко лошо е било , колко гадно е било -Но искам да попитам този полудял свят - Къде сте хора когато коалиционите армии на САЩ, на Германия , на Англия , на Франция избиват невини старци, деца , жени - къде сте тогава или за тях може - защото те се били кланяли на АЛЛАХ , те миришели , те не били образовани , те били какво ли не, щом е за тях може да се убива - искам да попитам света какво търсят тези армии в земите им, нима са техни , тези  на какво се кланят на Бог ли на Шива  ли, на Буда ли - аз ще ви кажа те се кланят на техният Бог- Парите , на оръжието.Те се смятат за Избрани тези армиии тези като Обама, Меркел, Камерън Оланди онзи там как беше на Израел .За съжаление тези страни имат една течност наречена петрол и поради тази течност икономиките на тези страни е зависима . които ще така да ме разбира.Тези елементи Обама, Меркел, Оланд, Камерън,Натаняху които са подчинени на един пъклен план извършват най масовото убиство в света.Питам ви пак люде къде сте когато тези компоненти аз ми се повръща от имената им -къде сте когато по тяхна заповед се избиват невини, защо тогава не настанете. Това  е сценарии към които се придържат безусловно, но каквото повикало такова се обадило.Боже смили се над душите на загиналите невини, които загинаха благодарение на политиките на няколко държави които не желаят да има разбирателство в световен мащаб, а искат кръвопролития, настройване едни срещу други.Повдига ми се от хора които излизат и размахвайки ръка , викайки на вижте колко лоши са мусюлманите, вижте колко лоши са тези необразованите, незнаещите, а защо не попитате тези със изкривените демокраци майка им ли търсят в тези страни, нима са оставяли нещо там та да си го взимат.Помислете малко дали е разумно това че на видите ли там нямало свобода- коя свобода тази на Американската бюрокрация, на Френската , на Германската или на Англиската. И тъй като Русия пречи, а не могат да се изправят срещу нея, правят ето тези неща.Разрушиха света , разрушиха си кулите и какво ли не още в името на техният Бог-ПАРИТЕ.   Нури Джурин.



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaw12929 - Много интересен коментар!
20.11.2015 18:02
Много интересен коментар!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gabar4eto
Категория: Поезия
Прочетен: 1790948
Постинги: 707
Коментари: 1465
Гласове: 33206
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930