Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2013 17:04 - Аз ли нещо
Автор: gabar4eto Категория: Хоби   
Прочетен: 727 Коментари: 1 Гласове:
7



Аз ли нещо не съм в час или така се опитват да ме издокарат.Не мога да проумея две неща в България-как ей така тези които са против  правителството, които стачкуват всеки ден , не бяха ли те от тези които се палеха , които искаха ББ да си тръгне , които негодуваха срещу увеличението на тока - сега за какво  иде ред ми избраха си пак ББ и  са със него прегръщат го цели-ват го навсякъде, ми за този лунгур не си заслужава да си хабиш куршума и за много ей там горе в командната зала, където ни слагат апарата за дишане , за тях Белене.Не живея със миналото, напротив отричам всички догми които ни налагаха, но тези възпитани-чета като ББ , като Станишев и всички останали ми те са производни на майката партия. И със нас си лъскат газовете , бършат ли бършат и народа хоп в един момент на видите ли тези сега са по добри или не знам какви са.И как така ми се натяква навсякъде че едва ли не тези които протестират против правителството са идеалните , те са неопетнените -излизат ми вчерашни л......, както се е изразил Бай Ганя и ми казват долу комунизма -ми те са били на бащите им да не казвам къде ,и те знаят комунизъм и социализъм.Дразня се защото на видите ли- ние сме новите строители на Бг а в същото време ни  слагат на онази си р......... и не им е ама хич.А каквото се е построило преди 20-25 години още не могат да го разрушат и то се видя , така че всичко е видимо и ясно, както е денят  след нощта.Тези срещу които сега плюят така яростно за 45 години построиха цяла Бг и го правеха със мерак, та нека нека много да не говорим ,и най добрият и точен приятел на човека е огледалото- малко се погледнете дами и господа пак тогава така яростно бранете идеите си.Трябва да се отвори резервата Белене за специални индивиди , та да поработят и те малко обществено полезен труд за родината , защото те са добри кръстоски и са от елитни породи.ако поработят 10-15 години и се хранят с това с което те хрнят народа си ще излезнем за 7 години от кризата .



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anin - Ай,
21.08.2013 15:52
Поядосан си доста, я напиши пак нещо романтично...за любимата :)
Да ти е хубаво на душата, че то иначе мислиш ли за тва блато политиката...
може само да ти е кофти.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gabar4eto
Категория: Поезия
Прочетен: 1797482
Постинги: 707
Коментари: 1465
Гласове: 33206
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930