Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2013 21:21 - Викьт.....
Автор: gabar4eto Категория: Хоби   
Прочетен: 1693 Коментари: 3 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Викьт.....

Вик в среднощен час! Тъма и друго нищо.
Душата онемява и самотата подтиска.
Пресъхват извори! Потаваща забрава.
Губи се живота в адската жарава.
Гори, гори огънят- ала не вижда се.
Викьт! Малкото остнало. Не искам да гадая.
Всичко пред Бога да кажа.
Изпитьт- едва ли грешен сам роден.
От тук така ще си ида.
На вас само искам да прошепна.
Не виждат очите! Болката брулеща.
Като вятър студен по лицето.
Жив сьм за другите, ала мъртвец за мен.
Зората е за друг , за мен тьмата.
Илюзията на живота затваря се.
Викьт и тогава свършва всичко.

31.07.2013
Нури Джурин



Гласувай:
13



1. takaini - Всичко е енергия..а тя е вечна!
03.08.2013 11:25
Какво усещаш,сърце ти човешко?
Дали топлина или студ те обливат,
дали сълзите стигат до тебе -закрито
дълбоко в гърдите?
Страха и копнежа да бъдем човеци,
дали ти ги виждаш и как реагираш?
Туптиш ли когато,човешкият облик
се скрива зад облак от мъка и гняв
зад корист и алчност...
И как се стърпяваш да топлиш,когато
наоколо студ е сковал сетивата...
И как погасяваш огньовете в тебе,
когато изгарят те палещи страсти,
по чужди неволи и свои съдби!?
А знаеш ли мило,сърце ти човешко,
ний колко товарим те тъй непосилно
и мислим,че длъжно си ти да поемеш-
и болка,и скърби и радост и сълзи!?
А ти продължаваш да вливаш живота тъй парещ,
туптящ,тъй носещ вибрации и живи емоции...
И ние разбирайки те понякога,
се лъжем,че себе си сме разбрали,
а ти ни показваш загадките вечни
които пред нас се разстилат...
И питайки себе си накъде си поело,
отново туптиш...и не спираш...
Отново...и пак...

След вика...има нов вик...и така животът продължава!Извикай...изкрещи и помисли,че ти неслучайно си роден тук-на този свят!
Поздрав за теб Нури!
цитирай
2. bezistena - Приятелю, ако на Душата ти е тъй т...
05.08.2013 14:14
Приятелю,ако на Душата ти е тъй тъмно и непоносимо трудно-напои я с Жива целебна и възраждаща вода от извора,който дарихме за всички!В Извора с Живата Вода има лек за всички проблеми и тъжни Души,там ще откриеш с удивление и очакващите те отдавна с огромна Любов Богове-да те утешат и възродят за живот!Живот с Тях тук-на Земята!
Опитай и пий,жаден си...
Бъди благословен!
цитирай
3. romanticgirl25 - Жив сьм за другите, ала мъртвец за мен. Зората е за друг , за мен тьмата - много ме натъжи...
17.09.2013 14:54
Желая ти любов и щастие! И аз понякога съм си го мислела, че само аз съм сама и всички са щасливи и обичани, но и след дъжд изгрява слънце!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gabar4eto
Категория: Поезия
Прочетен: 1792424
Постинги: 707
Коментари: 1465
Гласове: 33206
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930