Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2013 18:26 - Часът на..........
Автор: gabar4eto Категория: Хоби   
Прочетен: 510 Коментари: 0 Гласове:
2



Часът на..........

До къде я докарахме, до къде.От Европата дават пари за нещо което се контролира от подземният свят-Чалгата.Фирма Пайнер получава европейски пари.Културата ни.За тях било това Култура.Мили Боже.Мили Боже помогни ни , помогни ни.Но както и да е- гледам аз Часът на хиената Милен Цветков-Ми Милене като си поканил гости дай им думата бе братче , дай им думата не ги засичай, но какво да се прави като си продукт на Цензурата-Така и в твоето предаване налагаш цензора.О юроде поради що се срамиш да се наречеш българин -тази мисъл не ми излиза от главата.И на всичкото отгоре Миленчо ми показва кой е показател за интелигентност -Панайот ли , знам ли го какъв , ако някои го беше попитал за таблицата за умножение от там присъстващите той сам сигурен че нямаше да я каже, а Миленчо най нагло го посочваше за висок коефициент на интелигентност .И ми обясняваше с ехидната си усмивка че хората харесвали тази музика, коя музика бе Милене-коя?.Тази която е музика на мутрите , на синтетичните и не синтетичните наркотици, на която се избиват млади -поради простата причина , че на този не му харесвала тази или онази певица , музиката на народа била.Тази музика която уж те карала да се отпуснеш и да си ядеш мезето и да си пийваш.Да ето за това се отпускат пари -и няма какво да ни учудва мили братя и сестри.Аз също слушам музика -и съм умерен в слушането , но как може да ми се натяква че това е музика на народа и то от хора които просперират че са нещо, че са фактор.Е не -и сега ще си кажа в реда на нещата защо не ви тегля аз една p........ майна.



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gabar4eto
Категория: Поезия
Прочетен: 1783781
Постинги: 707
Коментари: 1465
Гласове: 33206
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031