Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2012 20:22 - Не знам с какво .....
Автор: gabar4eto Категория: Хоби   
Прочетен: 744 Коментари: 0 Гласове:
27


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не знам с какво предизвиках това че да бъда обиждан и псуван дори.Защото изказах едно мнение за това че е неправилно да се поругава един Божи храм -па не зависимо то дали е църква , дали е джамия , дали е синагога.Ние не сме тези които ще определяме.Всемогъщият и Единствен Бог разполага със цялото време на земята , със нашето най лесно разполага.Смъртта  хайде имало ли го е или го е нямало човек.Но не може да се поругава , както са поругали Божият храм по времето на Исус търговците -сега да го поругават и то деца .Зададохме ли си въпроса , кой ги е изпратил тези деца там , не си го зададохме , зададохме ли си въпроса и защо точно деца -Кой ги изпрати там.Дали тези за които споменахте някои хора са Кагебисти, или не са мен това не ме вълнува.Божият храм е за Всевишният и за тези хора , които с чисти сърца отиват там-и пак споменавам не зависимо дали в църква, дали в джамия, дали в синагога.Сега в мен напира и един друг въпрос , но този въпрос си го запазвам за мене .И не знам тези хора които ме упрекнаха дали сам станал християнин или не съм и от кога така ревностно пази християнските традиции.Аз изразих мнението си не дали е християнско , дали е мюсюлманско или юдейско, а за това до къде е стигнала наглостта на някои хора -безскрупулни , които не си пупливат пред нищо за да постигнат целите си.




Гласувай:
27



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gabar4eto
Категория: Поезия
Прочетен: 1792445
Постинги: 707
Коментари: 1465
Гласове: 33206
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930