Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2012 21:43 - Скъпи съграждани.....
Автор: gabar4eto Категория: Хоби   
Прочетен: 1122 Коментари: 0 Гласове:
5



Скъпи съграждани.....

В много от нещата от живота не съм компетентен и по някога дори си нямам никаква идея как може да стане нещо или да не стане.Но това което ще подчертая сега тук сам убеден че е така .Виждам как външни сили се опитват да ни вметнат в техните планове и така да могат след време да си правят каквото си пожелаят със народа ни.Но да се доизясня за да не съм разбран погрешно.Не мога и няма да се примиря с това което става -A какво става?Искам да кажа че съм съпричастен с болката на тези хора на които загинаха близките в бомбеният атентат в Бургас.Но не може просто не може едно и също нещо да се мери по различни начини.И то от кого от Израел и САЩ двете терористични държави.Те са тероризма в света ,Аз Нури Джурин питам това което стана в Америка , когато един човек изби деца ,майки ,бащи отишли да гледат филм-Това какво е не е ли тероризъм или тук ще мерим с друго мерило.Психично болен бил с отклонения,когато Израелските войници надъхани от своите Равини навлизат в домовете и избиват беззащитни деца , старци, майки -Това не е ли тероризъм , но нали го правят те не било-Това било да се защити каузата -Защото те били Богоизбраният народ,когато този човек който изби невинни деца в Норвегия не е ли тероризъм или и там било за клаузата .Тук пак се мери с друг аршин, е а едно и също загиват невинни, но когато са избивани ливанци,иранци,сирийци,иракчани,палестинци,либийци-това било защити те били терористи.Нима невръстните деца , жени ,старци са терористите.Не не са.Как от няколко дни САЩ,и Израел ни казват това са терористи, но тъй като аз не съм убеден че е така пиша това , защото сам убеден че това е техен сценарий и умело ни въвличат в техният пъклен план.Как така една дузина хора определят на света как да живее,квартирите им се местят постоянно и с финикийските си значи умело движат нещата.Боли ме за това че заради техните болни мозъци загиват невинни , невинни хора-Но те имат максима най добрият е мъртвият  и не зависимо за кого се отнася.Няма да се съглася с това което се опитват да ни вманиачат че не видите ли вие Българите без нас не можете, без нашата подкрепа и от Израел и от САЩ , аз ще се изразя по български -майната ви и на Израел и на САЩ.




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gabar4eto
Категория: Поезия
Прочетен: 1797490
Постинги: 707
Коментари: 1465
Гласове: 33206
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930