Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2012 22:17 - Мафията на ООН ,НАТО и Турция.....
Автор: gabar4eto Категория: Хоби   
Прочетен: 1806 Коментари: 1 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Мафията на ООН ,НАТО и Турция.....

Добре измислен сценарий-Турски изтребител навлиза във пространството на Сирия те го свалят и се почва всичко.Не мога да ги понасям тези от НАТО,ООН, а сега и Турците.Ми това е някой да ми влезне във къщи със брадва във рака и да ми каже ми аз само да разгледам какво има във къщата.Така и Турците ми той само изтребителя прелетял със разузнавателна цел -защо не го ........Разбира се че ще го свалят , но сценарият е друг -На да видите режима на Асад свали самолета и сега трябва да го нападаме.Как ли пак не .И Кофи Ананд сащат мижитурка и той -Каквото кажа големите това ще -Америка , Германия, Англия .Но зад сирийският народ стои и Русия ,Китай ,сега и Иран .И аз подкрепям тяхната подкрепа,Защо ли -Ми защото значи бунтовниците може да убиват , да издевателствата , армията не може -Как стават тези филми.Едните са добри тези които анархистичният свят на големите подкрепя бунтовниците , а другите които са с Асад са лошите .И тук в България взимат отношение -абе я си стойте на задниците там всичките марионетки на Бойко.Не знам тези умиротворители какво търсят там .Не мога да си дам логично обяснение .Тук н показват това което трябва и тези големите искаме да видим , но аз не съм и никога няма да се съглася с тези тези които те вкарват .




Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. palisandar - Жонглирането с аршини и мобилната ...
15.07.2012 14:50
Жонглирането с аршини и мобилната гледна точка навяват нужния прах в очите...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gabar4eto
Категория: Поезия
Прочетен: 1790961
Постинги: 707
Коментари: 1465
Гласове: 33206
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930