Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2012 22:06 - Да ме прощават ама..
Автор: gabar4eto Категория: Хоби   
Прочетен: 1816 Коментари: 2 Гласове:
7



Да ме прощават ама..

Да ме прощават приятелите и неприятелите от опозицията на Сирия и тук и по света.И нека ако искат да ми се сърдят дори и да ме намразят.Ама нещо не им се връзва .Аз като един простоват гражданин на Република България ,от където власт имащите изгониха Сирийският дипломат под егидата на министъра на Външните работи , който е подлизурка в ръцете на САЩ и всичките им там сателити, не мога да си отговоря и не ми го побира главата-Как ей така, след като войските на Асад са убили тези невинни жертви не са унищожили всичко , ами ще позволят на опозицията да го заснема и да го изпраща по всички всевъзможни сайтове.И как така само опозицията заснема тези неща.След като е армията там и всичко е окупирано-изказвания след изказвания че не можело дори пиле да прехвръкне а се заснемат тези неща.Аз ми се струва че Асад не е толкова глупав да избива и после да разрешава това всичко да се заснема.И как така една дама на САЩ ще ме призовава мен да се обединявам срещу кого , аз призовавам всички нормално мислещи хора да се обединим против техните сценарии и против тези циркове , които ни предоставят,коя е Хилари та ще ми казва аз какво да правя.Да си гледа там Америката и техните изцепки .Та така на опозицията нещо не им се връзват нещата всички тези неща които май се правят там са точен сценарии .Това е моето мнение.
 




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - тъй е,прав си
08.06.2012 00:16
боцкащо габърче си,ясно, че и умеещо да мисли,и туй хубу...ама дали и другия народ така ще ги види нещата?
търси се повода.причината ни е ясна
цитирай
2. juliata - Хубави въпроси задаваш. Така е. . . ...
16.06.2012 00:17
Хубави въпроси задаваш. Така е... Надявам се да има повече хора и то по света, които да си задават същите въпроси, а не просто да се поддават на провокациите на полицейските САЩ и дружинка...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gabar4eto
Категория: Поезия
Прочетен: 1792456
Постинги: 707
Коментари: 1465
Гласове: 33206
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930