Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2012 19:55 - По света и у нас.....
Автор: gabar4eto Категория: Хоби   
Прочетен: 797 Коментари: 0 Гласове:
1



По света и у нас.....

Сега нека с това което сам написал да не бъда разбран погрешно, защото сам убеден че ще бъда упрекнат от много хора, но за мен е това и искам да го споделя и сам убеден че ще има хора които и ще ме разберат.Ще се спря на няколко актуални теми, които са завладели изтеклата седмица почти целият свят.Първо смъртта на Уитни Хюстън.Да една прекрасна жена с един невероятен талант-но този талант и е даден свише от Всевишният и поклон пред Всевишният че е е дал възможност и да го оползотвори този талант и поклон и пред тлените и останки и нека душата и почива в мир, но аз ще наблегна на другото-как стотици медии и личности се опитват да я идеализират.С това няма да се съглася , защото това е кощунство и грях.Тя и както много други известни личности са земни като мене , като тебе и се вижда че няма такъв кoито е поbил кол на тази земя .Да някои ще кажат тя е оставила много на света -Да така е оставила е много, но това и е дадено както упоменах по горе , тя не го е сдобила сама.Аз се ядосвам на тези които се опитват натрапчиво да представят тези звезди така да се каже че едва ли не са по велики от Създателя-но както виждаме това не е така.Колко хора по света , които са дали много , много и които не са претендирали с нищо , които не са желали слава , които не са искали да са известни ,които продължават да работят, да се трудят , които не са избрали да взимат наркотици, да се давят в алкохол, да са постоя но в депресии -защото на видите ли ние сме звезди.За мен това са личностите.И в много от моите стихове аз съм подчертавал точно това-да не забравяме че сме земни , че сме за малко тук, че не сме вечни.Да не се опитваме да приличаме на другите , защото ние сами по себе си сме даденост , която е интересна , която е невероятна дори и да не сме звезди .Аз също сам усещал това да ме аплодират да гледам как стават на крака.Но от това се почуствах гадно а не добре.Та това по света , а сега иде реч у нас.Тук в България на нашите им тежи че не са пак звезди и че на види тели да пеш не било доходоносно-днес го цитира една такава Българска личност , която била възпитавала децата си да не стават певици,че това не било доходоносно.Но в същото време си противоречи , че на видите ли била на почивка еди къде си.Тук у нас има звезди и то много по добри от там където са в Холивуд или където и да било, но те не се вманиачават , а работят, играят.И тези наши звезди аз ги предпочитам пред всичките там събрани на куп.И някои от тези звезди ни напуснаха , като хора , като приятели , като личности , които не тръбяха че на видите ли аз съм в депресия или еди какво си , защото сам еди кой си .Новите изгряващи сашата стока .Мамини син-чета и дъщерички .Не завиждам на никого за това какво и как е спечелил , а се ядосвам от това че не се съобразяват с обстановката и един път поели по гребена на славата се самозабравят, а не е нужно.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gabar4eto
Категория: Поезия
Прочетен: 1786124
Постинги: 707
Коментари: 1465
Гласове: 33206
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930