Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2012 20:54 - Вчера попаднах......
Автор: gabar4eto Категория: Хоби   
Прочетен: 966 Коментари: 1 Гласове:
2



Вчера попаднах......

Вчера сърфирайки в интернет-пространството попаднах на една статия.Как арабин изнасили студентка до самои сградата на университета.В началото не обърнах кой знае какво внимание, но след като видях и групата създадена в соцялната мрежа фейсбук.Нещо ме жегана от вътре.Прочетах внимателно статаията и си зададах някои въпроси в мене.И сега ги задавам и тук .Питам се кой има облага от тези неща, какво пак се готви.защото това наистина е подготовка за нещо.Въпросите които минаха през главата ми-бяха много , но сега ще попитам аз тези , които са качили този кьорфишек, какво целят?И след като са качили поне малко да са се потрудили да бъде както е , а не така просто на някой му скимнало и хоп хайде.Ще ги попитам аз тези-как стават тези неща-била изнасилена на няколко метра от сградата на университета-питам ги аз ако някои започва да ги изнасилва или мен ако някои ме изнасилва няма ли да викам , няма ли да се противопоставя , няма ли да крещя , няма ли да се отбранявам , а то хванал я този арабин и хоп на снега се гаврил два часа с въпросната жена.Ми нека да направи един експеримент, да ги събуем тези по гол газ и по патката им и да видим колко време ще издържат на минусовите темперетури .И как така жената се е обадила след два часа във въпросното РПУ.Нещо не се връзва господа и госпожи подкрепящи тази идея.След като прочетах статията  влезнах в гугал и се поинтересувах , какъв е процента на изнасилване на жени в арабският свят и в таи наречената западна цивилизация към която се крепиме и ние .Показателите просто бяха убиствени.Изнасливанията не жени в арабският свят на година е около 5%, а в таи наречената ни западна цивилизация изнасилванията на жени е 97%, за какво иде реч.И сега се сетих за вица -как някаква жена решила да съди мажат, уж я бил изнасилил и вече делото , когато течало и се накланяло в нейна полза , тогава съдията -казал таи и тъй ще го осъдим , нека поне да му платим за това дето се е мъчил да и вдига краката -и дамата от там а не другарио съдя , аз съм си ги вдигах.


 



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lidislidis - В случая, май журналистите са й вдигали краката...
11.01.2012 21:10
Ако могат да се видят отстрани тия жирналя с купените дипломи, колко са неадекватни и прости писаниците им на невежи, фанатизирани и подкупни коне с капаци...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gabar4eto
Категория: Поезия
Прочетен: 1793011
Постинги: 707
Коментари: 1465
Гласове: 33206
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930