Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2011 21:21 - За едни брадва за други сватба......
Автор: gabar4eto Категория: Хоби   
Прочетен: 1587 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
За едни брадва за други сватба......

Ето такова ни е цялото общество.Първо ще направя един животински анализ на управляващите и после ще продължа с темата.


1.Бойко Борисов-каракачанско куче -кръстоска оргромно , но не създадено да пази стадото а да го дави.И като се вгледа човек всичките му производни такива особено мутрите които са под неговата опека .


2.Цанко Цветанов-лисица и полвина -пригодила се към градската среда , извличаща облаги от всякъде и знаеща че каракачанското куче няма да я гони ако си кротува , върти опашката , но сащтевремено прави каквото си пожелае.


3.Симеон Данков-невестулка уж хитра , но често сама попадаща в капана поради простата причина че не знае как да се орентира , защото е попаднала в друга среда , много често лаяна от каракачанското куче .


4.Вежди Решидов-таралеж от тези свинските муцуни, нощно пиле правещ склуптори единствено само на своите бодли.Неорентиран и често свиващ се на кълбо .защитна реакция.


И сега да продължа с темата-За едни сватба  за други брадва.Днес стачкуват железничарите и вместо да сме солидарни с тях ние им правим от всякъде сечено, особено превозвачите с автобусите , нямало да оставят хората, не няма да оставите хората , а ще си напълните гушите .Вместо да подкрепяме всяко техно искане ние им се изплюваме в лицето и защо , защото тук в Бг има много такива където правят свирки на Бойко.Сещам се за едно стихотворение -Стани стани юнак балкански , ама сега това звучи така легни легни та на Бойко свирка направи .Все някои ни е виновен , все някои ние е длъжен нещо.Е до като караме така , тези горе в парламента които са ще си ни кланят както искат и когато поискат , ще си вдигат пенсиооната възраст и ще голяят с парите от това , ще ни налагат каквито си искат данъци и когато си ги поискат .Защото нашето общество уж било с робско мислене -дрън дрън та пляс -тези дето се опитват да го втаплят те знаят много добре какво значи това и до някъде успяват , а защо ли ми защото са в тех парите , които изпраха преди години и мсилят че са всио и вся , да ама историята е показвала друго.Мен ме заплашват че не съм бил мълчал , че не съм бил с тези или онези -защо не го  духате .В Гърция каже ли се стачка е стачка , в Германия каже ли се стачка е стачка , но какво сам взел д аобяснявам къде  как е .Всички добре виждаме и слушаме.И вместо днес да подкрепяхме железничарите ние ги плюехме , аз съм нямало с какво да отида на работа ми няма да ходиш , като не отидем всички ще е друго , да страх лозе пази , на тази криза ще сотанем без работа нали?Като не отидем всички и сме солидарни и едини те ще извадят от тези които ги имат в продоволствие и те знаят кой имат .Но за съжаление свиркаджите са повече от трезво мислещите хора.Благодаря за вниманието.


 



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. virtu - Габърче , олекна ли ти?
24.11.2011 21:44
И аз съм за железничарите .
Но мен никой не ме е интервюирал . Защо ли ?
:)))
http://virtu.blog.bg/hobi/2011/11/06/boiko-dokaji-che-si-bylgarin.847360
цитирай
2. apriori - "Дупедавци" сме ние ...
24.11.2011 22:07
"Дупедавци" сме ние българите ! Който има пари му е ОК, другите се нагаждат според това как им е по-удобно – сега не са на "зор" защо да се набутват между шамарите, Бай Ганьо работата си трябва да свърши, друго не го интересува. Никой не мисли за цялостната картина и всеки се мисли за по-важен и по-голям от останалите. Проблемът е, че народът става все по-прост, но за сметка на това се мисли за по-велик. Уви идва 2012-та година и с нея идва и тоталната деградация.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gabar4eto
Категория: Поезия
Прочетен: 1792784
Постинги: 707
Коментари: 1465
Гласове: 33206
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930