Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2011 20:35 - Каквито сме ние такива са и децата ни.....
Автор: gabar4eto Категория: Хоби   
Прочетен: 887 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Каквито сме ние такива са и децата ни.....

Тази вечер по радио Хоризонт -казаха една новина , която ме подразни и сега сядам да напиша моето виждане върху това , което се случва.Ще се спра на два аспекта , които трябва да са ясни на цялото ни общество.Аз съм свидетел -тъй като гимназията в града които живея е близо до мен , на това което казаха по радиото.Как се бият ученици- за какво да се доказват и какво да се доказват -като искат да се доказват има достатчно места къде , да вземат малко да поработват , и ред други неща полезни, а не да се бият и да се доказват.Пият анаболи и си мислят че целият свят е техен, да ама не както казва Петко Бучаров.Но аз ще се спра на друго.Тъй като боят е произлязъл от Рая искам да кажа нещичко.Първите които трябва да отнесат боя това са новоизлюпените психолози , които навсякъде тръбят че насилието пораждало насилие , и че аз като родител не трявало да му удрям шамара , че едва ли не те сега са  в такава възраст че може какво ли не.Те са първо за бои и то от едно времешният 19 и 6 му се казва.Другите които са това са мамините синченца , особено на наовоизлюпените богаташи.Правят каквото си искат , защото знаят че чрез мама и татко са недосегаеми.На времето по големи психолози от учителите нямаше , ама знаеше другарят учител , че няма тези ограничения , които му бълват от всякъде господа управляващите ни.На видите ли че ако му бил зашлевил един шамар ще го уволнят, на нас ни удряха по няколко на ден , и за това ни бяха и бузите здрави и главите , що годе пълни с някакви знания.Но най лощото е че на тези новоизлюпени богаташи , които помнят много добре как са яли и те шамарите и за това са достигали някакво положение , ако учител удари техният син те отиват , заплашват , кого заплашвате тези които търпят отрочетата ви , които не са другу нищо освен една плазма от дрога ,и алкохол и нямат нищо в главите си , държанието им е като на тези псета уличните , нападени от всякого лаят нападат всеки , защото са некадърни и не стават за нищо.Не господа и госпожи родители вие си напънете малко задниците и възпитайте що годе нормално отрочетата си .Аз съм за вкарване на закон учителя да има право да се защити , ако се наложи и с шамари , а не да бъдат поругавани , псувани , унижавани .Аз ако сам даскал ще им вейна такъв пердах , ако се наложи и на родителите им , па след това ако искат да ме вкарат в затвора.Аз съм баща и само ако разбера че моите деца са се подиграли с някои учител или с някое е по скромно дете , отивам и ще смета коридора с тях , па да ми казват тези психолозите че насилието раждало насилие, за това сега ще им кажа тези тези и основания с които пледират да си ги пъхнат отзад.


 



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gabar4eto
Категория: Поезия
Прочетен: 1791668
Постинги: 707
Коментари: 1465
Гласове: 33206
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930