Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2011 20:20 - Как в България -За едно и също нещо се мери с различен аршин.....
Автор: gabar4eto Категория: Хоби   
Прочетен: 1603 Коментари: 2 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Как в България -За едно и също нещо се мери с различен аршин.....

Мислех да не взимам отношение по този театър които се разиграва в Милата ми и Прекрасна Родина , която от ден на ден все повече затъва към пропастта.Знам че някои жалки подобия на хора няма да харесат това което сега пиша , но мен не ме интересува.Ще се обобщя в няколко аспекта.Но нека да върна малко времето назад.Искам да попитам тези афемитизирани и дрогирани младежи и девойки къде бяха , когато мажат , които сгази 6 човека на спирката , защо тогава не  се надигнаха да протестират , моите уважения към рок-ерите за мен това са свободомислещи хора , но къде бяха те тогава .защо не запалиха прекрасните си мотори и не осъществиха това което правят сега.Аз знам защо , защото тогава човека не беше от малцинствата , а бе християнин -коментарите е може да се случи на всеки.Които не е загубил близък човек той не знае каква е болката , Аз съм губил достатъчно и знам какво е и сам съпричастен с тези хора и с болката им.Но как едни определени кръгове няма да ги изреждам те си знаят кои са , сега така умело дирижират нещата и повеждат духа на омразата , настройват едни срещу други .Извинявам се за изразите които ще употребя , но в момента не мога да се сетя за по мек тон.Абе копелета , които си мислите че сте всио и вся не ви ли омръзна .И сега питам Рок-ерите , ако наистина сте се подвели под въздействието на тези , които така умело действат ще ме разочаровате , за младежите и девойките няма да говоря .Те не знаят да си напишат правилно имената.Това е достатъчно.Другото което искам да попитам аз Г-н Министъра на Вътрешните работи , ако запалят каштата на Бате Бойко пак ли ще казва че нищо не е станало и пак ли ще оправдава действията на полицията .Това е несъизмеримо , това е наглост , това е безочливост.Питам и другите там , които бяха се залепили като гербови марки за Президента и за Бат Бойко и оня човечец , които две години е търпял обидите на цар Киро , ами мен ако някои ми каже така  , аз моментално напускам работа.Между другото имах честа да виждам тези хора почти всеки ден в продължение на една година , които не изтрезняваха , ходеха кьорку тук пияни на работа .И взимаха пари , които Цар Киро им даваше.Аз не защитавам никого, само констатирам за какво става въпрос.Пак се връщам назад, когато Максим прегази Момичето , защо не се надигна пак тази вълна , къде бяхте хора тогава питам ви аз .И не на последно място ролята на медите .Питам аз медите нима не се е знаело че тази къща е построена , когато е строена  къде е била ДАНС, или тогава не е саштествувала .И сега хоп ще трябва да го проверяваме.Нещо не се връзва.Не разбрахте ли господа управляващи че хората не са толкова глупави или поне тези които искат да не са такива .Как се съди в България за почти едно и сащо действие със различен аршин .Сега задавам и последният въпрос към тези които са повели това-крайните групировки -радикалните , които  искат в България да няма цигани , да няма турци .Уж ислямизъм било , а това какво е не е ли радикализъм , не е ли тероризъм .Или искате да се вкаделите горе в парламента да смучете сиромашка кръв и да се наслайдавате на егото си , защото вие само това можете.Че цар Киро не е цвете за мирисане не е, но къде са хората които се надигнаха сега , не се надигат тогава , когато младите се боцкат със какъв ли не боклук , загиват млади , когато се претравят от алкохол менте , когато карат със еди колко промила алкохол в кръвта и правят чудеса на чудесата.Къде сте бе хора , зашо не се надигнете тогава .Аз съм малко повече Българин от тези , които сега парадират с това и не ме е срам да кажа че носа името Нури , но се гордея че съм Българин и милея за България, но се вижда какво става и ми е болно , защото няколко жалки отрепки ни правят на глупаци.


 
 
 



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - Протестите са необходими, да ти кажа!
27.09.2011 21:54
Не бива да се допуска да се изкривят в етнически, щото не са такива мотивите на разгневените хора!
Обаче вече много манипулатори станаха, та не знам...
цитирай
2. hatanasov - Ти не си на ясно
27.09.2011 22:23
"Цар Киро" е християнин. Но пропускаш, че провеждаше държавната ДС политика на контрабанда на наркотици, сребро, цигари... търговия с деца и робини. Затова над него има чадър на ДС и БКП. Освен това тук става въпрос за умишлено убийство, въпреки подадена жалба и за бездействие от МВР. Просто си е платил. Но явно не знаеш за присъдите на фамилията зад граница, прочети повече.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gabar4eto
Категория: Поезия
Прочетен: 1786035
Постинги: 707
Коментари: 1465
Гласове: 33206
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930