Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2011 17:26 - Преходът ни.....
Автор: gabar4eto Категория: Хоби   
Прочетен: 2167 Коментари: 6 Гласове:
36


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Преходът ни за 21 години е толкова жалък и трагичен.Няма го в нито една страна по света.Все се оправдаваме все търсим някой да ни е причина , да обвиним.Страдално и болезнено.Гледаме как ни се изплюват в лицето-мазни ,самодоволни де-били.Които не мислят за нищо друго , а как да отчупят от това което е останало.Карат ни да се чувстваме задължени, че трябва да ги храним , да ги обличаме в скъпи одежди.Аз по Конституция сам пълноправен гражданин, който е фактор , който може да накара един такъв де бил да се замисли , за какво е там.Но това е само по конституция.За да избегнат всички тези неща, нашите вождове и пълководци -казвам го с ирония и със само-усмивка , но тажна .Създават си партии и партийки , за да може да не са подвластни на закона, след това дърпат държавни субсидии, за наша сметка и така стават недосегаеми.Което не може да се направи с пари се прави с много пари.И след това тези личности се самоизтъкват .Започват да карат избирателя които ги е напъхал горе да се само-съжалява че на видите ли аз съм тук чрез вашият вот и вие трябва да ми сте слуги .Невероятно но факт.Търпим неща които ги няма в нито една държава която се мисли за нормална , а ние претендираме че сме такава .Започват да се променят закони и за-кончета -осигурявайки си по нататъшното живеене.Тези господа и госпожи.Безочливи , нагли,със самочувствието на палачи.Ако не слушате видите ли на какво ще стане с вас.И ние народеца на виждаме и търпим , защото 1/3 от този народец е свързан с тези господа и госпожи.Уреждат им се проекти взимат се пари и по нататък всички знаем.навсякъде по медии , които също са платени ни се показва техният статут на недосегаеми-по един или друг начин свързани с една или друга групировка.Която стои твърдо зад тях в сянка и ги подкрепя, за да може тези марионетки горе които ние уж сме избрали законно да безчинстват със нашето търпение , със нашият морал , традиции и устои.До такава степен действат в хармония със външният диктатор .Че за да може да са добре ще продадат и майчиното си мляко.Аферим на тези господа и госпожи.А народа ни постепенно се самозагубва , защото до такава степен са ни промили мозъците , забравили сме че сме хора, защото вижда се как осезаемо ние сме загубили суверенитета си като човешки създания.Подвластни на планове които големите целят.На всякъде се бълва че не можем без това или онова.Материализират ни както си пожелаят.Но България е била и ще бъде, защото това няма да е така още дълго време, ще се надигне вълна , която ще помете всичко това,всичката тази мръсотия , която нашите де-били са оставили навсякъде.Тогава тези уж хора ще си дадат ясната сметка какво са сътворили.Защото няма нищо вечно, няма нищо което да е в противовес с народа да е устояло.Устояли са обичайте, традициите,любовта.Макар че от всякъде се опитват да ни накарат да се мразим , да злобеем , аз знам че има още ценности , че не сме изгубили същността си.Бог да бъде с нас.

Нури Джурин....


 



Гласувай:
36



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sparotok - !
02.07.2011 19:39
Хубав ти е постинга Нури, а това е най-същественото - Устояли са обичайте, традициите,любовта.Макар че от всякъде се опитват да ни накарат да се мразим , да злобеем , аз знам че има още ценности , че не сме изгубили същността си.Бог да бъде с нас.

Успеем ли да се опазим от злобата ще останем хора!

Поздрави!
цитирай
2. aida - Подкрепям коментара на sparotok ....
05.07.2011 20:32
но картинката е много, много тъжна. Аз съм невероятен оптимист, но и реалист, защото не мога да си затворя очите за случващите се неща около мен и със съжаление ще отразя едно правило на тази земя "сама птица пролет не прави". Ако българинът не се замисли малко, не започне да използва потенциалът на "вторият си етаж", не започне да се самонаблюдава и развива ... нищо няма да се промени, защото стадото ни е голямо и то много. Балканският синдром отдавна е отразен и до ден днешен аз лично не съм видяла промяна.

Доброто нека да възтържествува !!!
С поздрав и от мен :)
цитирай
3. zaw12929 - Поздравления за постинга!
06.07.2011 21:21

Но България е била и ще бъде, защото това няма да е така още дълго време, ще се надигне вълна , която ще помете всичко това...
цитирай
4. ivankalilova - Хубав постинг!Благодаря, че можах ...
07.07.2011 15:25
Хубав постинг!Благодаря, че можах да прочета!
,,....... няма нищо което да е в противовес с народа да е устояло.Устояли са обичайте, традициите,любовта.Макар че от всякъде се опитват да ни накарат да се мразим , да злобеем , аз знам че има още ценности , че не сме изгубили същността си.Бог да бъде с нас.''
ПОЗДРАВИ!:)))
цитирай
5. alchemist - Много вярно
08.07.2011 20:00
.
цитирай
6. vandela007 - Тъжно, но факт! Аз съм пенсион...
09.08.2011 06:58
Тъжно, но факт!
Аз съм пенсионерка... ох, не ми се говори, защото от оплаквания полза няма. А не знам какво да направя...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gabar4eto
Категория: Поезия
Прочетен: 1790957
Постинги: 707
Коментари: 1465
Гласове: 33206
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930