Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2011 19:38 - Какво не ни достига ......
Автор: gabar4eto Категория: Хоби   
Прочетен: 1243 Коментари: 3 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 Какво не ни достига ......


Гледах представянето на Меглена Кунева за президент от хора , които са наясно със себе си.Това са артисти,писатели,поети,интелектуалци.И се зарадвах с душата си с мисълта си.Това е лично мое мнение.Най сетне да се издигне кандидатура на човек , можещ, търсещ,желаещ промяна.Но веднага си зададох въпроса на нас какво не ни достига.Сега ще се почне една офанзива на опонентите.Но аз знам аз съм Нури Джурин -мюсюлманин по вяра и убеден вярваш,които желае благото на всеки един в тази страна.Патриот , които милее за тази държава, който иска да даде всичко което е по силите му за да се чувстват всички добре.Родолюбец , които цени традициите, които се уповава на ценностите на семейството, които уважава всеки един , комшията, съгражданина си -всеки.Които милее за родното место в което е израснал и как страдам виждайки нищетата която се стели, неграмотността,как постепенно изпадаме в един делириум, който е ужасяващ.Да това сам аз Нури Джурин и се определям като гражданин на тази Малка,Прекрасна , Красива България и милея за нея.Става ми хубаво като чуя камбанният звън на Църквата,като чуя езана призоваващ към молитва заставайки сам със сърцето си , душата си тялото си пред Бога, които има 99 имена.Като виждам майките със детските колички, като чувам детският смях .Да тогава си припомням и миналото-Къде хубаво , къде лошо.Не търся вина в този,или онзи.Опитвам се да намеря точната дефиниция за нашето общество, което така  усърдно следва една пътека изпълнена със тръни,със неизвестно, а не иска да следва пътеката оставена ни от дедите ни -Изчистена утъпкана от техните стъпки, напоена с тяхната пот,със това което са трябвали да изтърпят.Да искам искам децата ми да са усмихнати , искам децата на България да са усмихнати.Не искам младите да са заслепени от това да имат пари много и много за да може какво- свободно да купуват дрога,алкохол.Мечтая ,мечтая да видя отново земята ни да е обработвана ,да се реят житата, да виждам гората зелена изпълваща те с аромата си.Ето това сам аз Нури Джурин.Това което на нас не ни достига-смелостта да излезем от коловоза в които са ни вкарали-разделяй и владей и да започнем да казваме мнението си , желанията си, но не желания свързани с имане а с това да започнем да мислим и другият как е дали е добре ?Това не е невъзможно-напротив .Искам младите да говорят аргументирано със знания .Не искам много -изразявам позицията си не се страхувам да я изразя -защото знам че съм Човек.В които тече червена на цвят кръв ,че имам сърце , че имам душа и ме боли, когато близкият не е добре , нещо не му достига.Аз знам че на мен ми е достатъчно и малко и че всичко ми е достигнало, защото сам здрав и жив -децата ми са здрави и живи, комшиите ми са здрави и живи, близките,знам че няма да се спра пред това че някой е на денят силният да му кажа в очите-погледни виж всичко е толкова прекрасно.И аз Нури Джурин ще се моля Българите-Християни,Помаци,Турци,Арменци, Католици,Арнаути, Власи,Казалбаши,Цигани всичките те да са добре.И да не се притесняват да кажат това не ни достига, а да искат , но първо да искат от себе си .Да изпитват Вина, Обич.Всичките тези добродетели дадени ни от Бога.


 



Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. amore - Много честно, искрено и дълбоко написано!
07.06.2011 02:43
Споделям мисли те Ви и желанието Ви за една по-добра България, свободна от разделението по каквито и да било показатели, обединена от чистите сърца на гражданите си, които мислят и действат като един общ организъм. Като обединен народ, който с любов строи настоящето си и бъдещето за усмихнатите си деца. Когато все повече хора желаем искренно хармонично и светло бъдеще, то няма начин да не го постигнем с обединени усилия. Но всичко започва от нас самите, от промяната на собственото ни съзнание, което да спре да търси различията, за да ги съди, а да вижда само общото между нас. Благодаря за вълнуващия пост!
цитирай
2. lidislidis - Харесах мисленето ти!
09.06.2011 00:58
Поздрав!Дано повече хора мислят, като теб!
цитирай
3. mileidi46 - !!!
09.06.2011 02:39
Pozdravleniq za otkroveniqt i valnuva6t posting..
Istinsko,bolezneno i zatrogva6to otkrovenie -na edin istinski 4ovek..
Radvam se ,4e ima takiva xora ,kato teb!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gabar4eto
Категория: Поезия
Прочетен: 1782613
Постинги: 707
Коментари: 1465
Гласове: 33206
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031