Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2011 00:47 - Мили и Скъпи съграждани.....
Автор: gabar4eto Категория: Хоби   
Прочетен: 1469 Коментари: 3 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Мили и Скъпи съграждани.....

Гледайки днес новините -искам д изкажа голямото си разочарование.Възмущението си.Болката си.Обидата си.Една партия , която изпада в колапс и няма никаква реакция-Атака.Гафовете , които прави техният предводител, както го наричат неговите привърженици -Генерала.Ще кажа няколко неща преди да продължа по нататък.Аз не мога и да го нарека и господин , защото за мен това е болен човек със измислени амбиции.паразит и какво ли не.Първо да кажа на господата и госпожите от Атака-Че когато се вика езан -това е като звана на камбаната , които призовава за молитва .да застенеш пред Бога и да се покаеш реално за грешките си-че това не е на Турски, а е на Арабски.И се показва Еднобожието.Че няма друг Творец на света , а само Бог и че всичките ние сме подвластни на него.Второ-Никъде по света няма Турска религия , а има турски етнос.И тъй като голямото мазало което направи Сидеров и сие със Американският дипломат , сега не му остава нищо друго освен да погне мирните граждани , които отиват на молитва, под претекст че силно било , че било ислямизъм и какво ли не.Тъй като този паразит не е ходил в Турция не знам дали знае , но там църквите бият свободно своите камбани.И тъй като е много голям патриот и родолюбец , защо въпросната партия не събере пари за Българската църква -ами ремонта се прави със средствата на Турската държава , на турските бизнесмени , на Турските граждани.Искам да кажа че аз не съм Турчин , аз съм Мюсюлманин и  замен равенството е за всички хора , както преди 1400 години е направил  Мохамед(с.а.с) нашият пратеник.Другото което е госпожица ли е госпожа ли е как ламтеше , колко омраза хвърляше , ненавист.Тя не приличаше на човешко същество.Нима защото е депутатка и едва ли трябва да бъдат избити всички там хора.Ми да питам аз въпросните , които са участвали в това хората които бяха окървавени те какво са -не са ли човеци като всички нас или са животни , защото членовете на Атака така ни интерпретират нас, че сме говеда.И сега искам да попитам здраво мислещите хора на България така ли ще се гради едно общество на почвата на Омразата , Злобата , Ненавистта.Аз като гражданин на тази Прекрасна България -Никога няма да се подам на такива провокации , които се опитват шепа хора да направят.Аз като Мюсюлманин убеден вярващ .Никога няма да посегна на достойнството на някои , да го накарам да страда.Защото има един Аиет от Корана-Които гласи така , ако убиеш човек , за не човек-тоест ако не си на бойно поле и убиеш някога , защото ей така ти е скимнало ти убиваш цялото човечество.Моля да бъда извинен , ако сам засегнал някого.Нека Бог да ни пази и България да бъде еди на , а не както искат някои хора.Амин.


 



Гласувай:
20



1. tili - Не зная какво да кажа, Нури!
21.05.2011 01:52
Това е толкова отвратително, че не мога да повярвам, че се случи.
Лека нощ, разстроена съм не по-малко от теб!
цитирай
2. pevetsa - Не им обръщайте внимание, на онези които нямат вяра.
21.05.2011 18:53
Матей 5:21-22
21 Чули сте, че е било казано на старовременните: "Не убивай; и който убие излага се на съд".
22 А пък Аз ви казвам, че всеки, който се гневи на брата си [без причина], излага се на съд; и който рече на брата си Рака, излага се на Синедриона; а който му рече: Бунтовни безумецо, излага се на огнения пъкъл.
цитирай
3. bizcocho - Нури, действията на тази шайка са ...
25.05.2011 14:48
Нури, действията на тази шайка са били отвратителни!
Прочетох някъде, че килимчетата били разположени по тротоара. Не знам истина ли е. Не е редно да са извън джамията, според мен, но това не оправдава постъпката на предизвикалите размирица "Атака".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gabar4eto
Категория: Поезия
Прочетен: 1797541
Постинги: 707
Коментари: 1465
Гласове: 33206
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930