Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2011 18:52 - Какво е да си мюсюлманин в днешният динамичен свят.
Автор: gabar4eto Категория: Хоби   
Прочетен: 4871 Коментари: 7 Гласове:
34


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Какво е да си мюсюлманин в днешният динамичен свят.

Напоследък се сблъсквам със това как пак се е подела кампания срещу Мюсюлманите.  Първо за да не бъда разбран погрешно ще кажа.  Аз Нури сам малко повече Българин от някои които парадират с това.  Това че изповядвам Исляма  не ме прави по малко Българин от всички останали.  Но да си дойда на думата.  Аз като гражданин на тази страна осъждам това което не е свързано с Исляма. За мен има една единствена книга и това е Корана и на която се позовавам -  друго всичко е плод на болните фантазии на някои хора.  Пиша това защото преди малко гледах по - БНТ 1-  как натрапчиво се всява във хората ,  че едва ли не Исляма е виновен за всичките несгоди на земята.  Но дали е така,  едва ли . Тези които проповядват Екстремизма в Исляма ,  това не са хора ,  които са свързани с Исляма - Това са хора които са свързани с парите- придобили по нечестен начин.Гледах как тези които са направили филма се позовават на всичко друго ,  но не и на Корана.Позовават се на думи на имами ,  които не са вярващи хора ,  а са религиозни. А в двете неща има огромна разлика. В Корана ,  както и в Библията строго се осъжда убийството. Да убиеш Човек за не Човек се осъжда като един от най големите грехове .  За мен  никога няма да се позова на Месхебите които са 4 в Исляма и сам критикувал тези които се опитват да ми обяснява това било така ,  онова било иначе - Било е според него.  И другото което ме подразни е че - Екстремизъм има , но защо никой не иска да покаже Масоните - техните действия . И сигурни ли сме че тези които извършиха атентатите в САЩ са строго индивидуализирани с Исляма,  не са ли техни хора. Защо никой не иска да покаже техните действия. Навлизането в границите на чуждите страни , п од предлог да внесат Мир.  Нима е това тяхното разбиране за Мир. Да избиват невинни граждани - деца, жени . Другата тема която така ме гложди ,  защо забулването на жените в Исляма така дразни хората които изповядват друга религия. Нима жените които изповядват католицизма не са завити подобно на ислямската жена. Нима тези жени ,  които живеят около Ясар и Арафат не зависимо от тяхното вероизповедание не са забулени. А какво да кажем за радикалите в Йерусалим- не носят ли бради по дълги ,  да не казвам до къде им стигат. Или греша ? Сигурен сам ще бъда е разбран погрешно от някои хора - които ги боли за това което казвам . Но преди да кажем нещо нека да видим нас самите какво представляваме. Тогава нека да говорим . И тук ще кажа една притча която Исус е казал на тези които са искали да убият жената с камъни- Нека този който не е грешен прав да дигне ръка и да удари жената- май няма такъв. И нека преди всичко да бъдем убедени вярващи ,  а не религиозни - гонещи егото си и страсти те си .Благодаря за вниманието.





Гласувай:
34



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kosara2008 - !!!здравей!
15.03.2011 19:58
да!съгласна съм с теб - това, че изповядваш друга религия не те прави по-малко човек и български гражданин който милее за родината си! наистина има къде, къде по големи еничари, които се титуловат с христиански ценности, но предават рода си инарода си и преди всичко лшават ни от вярата - само вземи кака чедата божии анатемосват Учителя и ванга - двама човека, които не а между живите, но живеят в нашата памети още колко такива серсеми в расо има, чет нямат предателите, затова...

бъди какъвто си и не обръщай внимание на лошотията, ще мине, ще изтече като мътна река
и
ще се избистри Светът ,той е на смелите и мечтателите....:)приятна вечер, Нури:)
цитирай
2. qbylkovcvqt - Да, вярата. . . Всъщност и Библията, ...
15.03.2011 22:56
Да, вярата... Всъщност и Библията, и Корана са превод на едно и също Свещено писание. Наричаме един Бог с различни имена... но доколко Той живее наистина у нас?
цитирай
3. sparotok - Ислям
16.03.2011 20:40
Ислямът няма нищо общо с есктремизма и злото, което се случва по света. Лошото е, че повечето хора си нямат на представя що е Ислям, а оформят мнението си от видяното по телевизията и дирижираното от Холивуд.

Аз съм християнин, но имам приятели мюсулмани. Аз уважавам техните духовни ценности, те уважават моите, разбирателството никак не е трудно.

Ако най-големите банкери бяха мюсюлмани, светът нямаше да познава финансови кризи, чиито жертви стават милиони хора.
цитирай
4. kpandjarova - Здравей Нури, Развълнува ме с тв...
17.03.2011 19:54
Здравей Нури,
Развълнува ме с твоите разсъждения.Напълно прав си.Вярата и църквата не са едно и също нещо.В основата на всички учения стои любовта и уважението към ближния.Хората изкуствено ги делят и противопоставят хора с лични интереси,алчност,жажда за власт...Навсякъде по света хората са си хора.Аз самата съм от район с преобладаващо мюсюлманско население.От мюсюлманите в моя край съм видяла само добрини.В най-тежките за мен моменти те не са ме питали каква ми е вярата,че тогава да решат да ми помогнат.Първо са ме нагостявали като скъп гост,едва тогава са ме питали какъв ми е проблемът.И сега,когато се връщам у дома плувам в любовта на хората-християни и мюсюлмани.Политиците и корпокрацията са тези,които издигат стени между нас.Време е като хора да застанем на човешката си позиция и да покажем на света,че въпреки всичко ние можем да се уважаваме,да се обичаме и да си помагаме.Не вярата ни прави хора,а делата ни.Дали ще е Исус,Аллах ,Буда или някой друг,това е тема на лично усещане и избор.Отвъд това има само едно-човешка любов,мир и разбирателство.ЗАЕДНО да се борим за щастието,ЗАЕДНО да градим родината си,ЗАЕДНО да се забавляваме и да празнуваме.Бъди жив и здрав и да не ти пука какво говорят пропагандаторите.Кучето си лае,керванът си върви.А светът в крайна сметка се крепи на взаимното уважение и търпимост,не на омразата.
цитирай
5. анонимен - RASİZM
22.03.2011 14:23
Mnogo dobre ste pisali!!!Az sışto sım MÜSLÜMANİN kato NURİ!!Jiveya ot 22 godini v İSTANBUL.Spored men nay golyam problem sa RASİSSTİTE!!!NAVSYAKIDE PO SVETA!!!Takiva gi ima mnogo i tuk i v BILGARİYA!!!!!!Partii kato RASİSTKATA İ ANTİÇOVEŞKA PARTİYA ATAKA ças po skoro da se zabrani!!!!!Sıştoto se otnasya i za RASİSTKATA M.H.P v TURTSİYA!!!AYDE SIS ZDRAVE!!!!!!
цитирай
6. exilia - Поздрави за постинга
05.04.2011 16:53
аз немалко пъти съм писала за тези теми и винаги има хора които да изкажат много негативни неща, заяждайки се с най-малкото.
Истината е че Българина е дотолкова манипулиран и хипнотизиран с глупости, че даже не си прави труда да мисли затова " защо пък българина успява да мрази всеки?"...
Малко са хората които, макар да е много просто, ще разберат какво искаш да кажеш. Повечето просто ще те игнорират. А най-великите ПАТРИОТИ ще те атакуват. Винаги е било така. Като се казваш Нури на теб ти се пада да мълчиш. Гадно но факт - Българина противоречиво нарича себе си най-толерантен, докато се държи така нечовешки на моменти. (не искам да влизам в своите лични подробности)
цитирай
7. eleonoraknyazheva - Не деля
05.04.2011 21:18
хората на христиани и мюсюлмани, защото и от двата вида има много менте. Деля хората на такива с чест и достойнство, и на такива - без. Предполагам, че ти е познато.:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gabar4eto
Категория: Поезия
Прочетен: 1792271
Постинги: 707
Коментари: 1465
Гласове: 33206
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930