Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2009 18:01 - Очи в Очи със Смърта
Автор: gabar4eto Категория: Хоби   
Прочетен: 4888 Коментари: 15 Гласове:
0



Очи в Очи със Смърта

Пиша това , за да може които го прочете да помисли малко върху това което сам написал.Преди десетина дена претърпях тежка автомобилна катастрофа сега сам жив , и може би след месец и здрав.Възстановявам се даже над очакваното.Но да си дойда на думата.Както винаги чаках на стоп , за да мога да се придвижа до съседнона на Яакоруда село Дъгоново.Беше чуден прекрасен полетен ден със много слънце .Чаках на пътя и се вглеждах в игривият полет на лястовиците,гледах дърветата по поречието на река Места как се разеленяват със всеки час , радвах се на това че всичо се е събудило за живота.И ткак както се наслаждавах на тази Невероятно прекрасна гледка -спря кола със пловдиска регистрация.Вътре бяха май и жена сигорно семейство.За къде си младежоа , аз разбирасе им благодарих за това че ме нарекаха младеж казах им за Дъгоново , а те ние сме за Юруково селото преди Дъгоново -разстоянието от едното до другото е 2,5км.Обикновено сам се качвал , но какво ми стана казах вървете няма да се качвам .Взимал сам разстоянието от едното до другото село за полвин час , но сега не и не.Потеглиха -все пак им благодарих за вниманието и имаше, нямаше 5 мин. Се зададе БМВ на един мой приятел Габърче за къде си , аз му казвам за дъгоново да поработя , а Той казва мятай се ще те закарам и аз седнах отпред .Обикновено слагам колан , но сега не .Пусна хубава музика Ретро и се заговорихме как е върви ли Той този мой приятел работи по София и не бяхме се виждали доста време .И така неусетно стигнахме до Юруково и точно преди спирката на селото оято се намира на 50 метра от кръстовището същата  кола която преди това ми спря я застигнахме .Приятелят ми даде мигач за изпреварване ,и до като се опомня да му кажа че тази кола ще завие за селото , а и тя не даде мигач и точно преди кръстовището -колата сви.Бяхме се изравнили почти и помня само че се ударихме в нея .Другото вече не помня че сме одрязали две колони по 25 см и една стена сме я изравнили със земята това не помня .Как са ме извадили също -опомних се във болницата .Още под въздействието на стреса бях решил да си ходя -Обаче след като престоях малко усетих Болката навсякъде по тялото ми .И Доктора е тръгвай сега де .тръгвай ама не става не можех да помръдна.Опитах се да варна всичко назад , но само удара във колата ,в тази кола която преди това ме бе поканила да се кача .Да ама не се качих .Е дойдоха Майка ми , Съпругата ми ,Сестра ми.И ми казват какво е станало че били рязали колата със флех за да ни извадят .За Щастие нямало жертви.След това се заредиха от полицията -протоколи е разбира се на тях това им е работата.И казаха че ако сам бил с колана нямало да остана жив.Да а трябвало да го сложа .След това размишлявах надълго и на Широко за Живота .Че нее така както ние е го мислим , а БОЖИЯТА сила на която сме подвластни и в която е живота на Милярдите хора на нея сме.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Да си жив и здрав и дано да си извадиш ...
16.04.2009 18:09
Да си жив и здрав и дано да си извадиш някой поуки за шофирането от историята. Не случайно на кръстовище е забранено изпреварването, не случайно при завиване винаги се дава мигач. А за статистиката смъртни случаи със и без колан може много да се пише.
цитирай
2. katan - Скорошно оздравяване!
16.04.2009 18:10
Сериозно е било, но е минало.
Благодари на Бога за милостта!
цитирай
3. an200 - Слава Богу,че си се оттървал!)
16.04.2009 18:10
И аз много пъти съм си мислила,че всичко е "програмирано"...че всичко е в Божиите ръце.
Това не означава,че нямаме избор.)
цитирай
4. gabar4eto - otg
16.04.2009 18:19
otgovarqm na vsi4ki ,da poukata e 4e dori po nqkoga da ni se iska da sprem ili da zastoporime nqkoi ne6ta da varnem ili da izprevarim ne mojem , lo6oto stana 4e v tazi darjava vseki misli 4e moje da e nad nqkogo , a ne e taka .Ne oprekvam horata 4e ne sa dali miga4 -ima momenti 4ovek se zabludi , ne oprekvam i priqtelqt mi koito iska6e da izprevari .Nqma ni6to slu4aino -vsi4ko e to4no opredeleno .da imame izbor az imah mojeh da se ka4a v tazi kola koqto me pokani da me zakarat , no ne imah izbor i da ne se ka4vam v BMV da no se ka4ih .Jivota svarzan sas sadbata i sadbata svarzana s jivota .Ednoto ne moje da izbqga ot drugoto kakto drugoto ne moje da izbqga ot ednoto .Dori v vsi4ko ostanalo e posledovatelnost dve ne moje da e predi edno.Idva jivota , no toi enerazrivno svarzan sas smarta .Pada6tata kapka dajdovnaot nebeto e sas to4no opredelena cel .Sadbata-I JIvota
цитирай
5. diamant1965 - Радвам се искрено, че си жив и се н...
16.04.2009 18:36
Радвам се искрено, че си жив и се надявам скоро да оздравееш напълно!
А иначе си прав, че няма нищо случайно...
Понякога каквито и поуки да си вадим, както и да се предпазваме, нещата се случват, а друг път - и да я караме през просото, сякаш има някой, който ни пази...Съдба!
цитирай
6. maistorica - Да си жив и здрав,
16.04.2009 19:11
малкият дявол е бил. От това, което е драснато не можеш да избягаш. Това е урока от живота.
Същото, но с трагичен край завърши качването на едн мой познат лекар-ветеринар. Връщал се от работа, от с. Хрищени до Стара Загора. Закъснял и изтървал рейса. Един негов познат от селото отивал до града да си вземе детето от детската ясла и го качил в колата. На кръстовището, където стана голямата катастрофа с автобуса и децата от френската гимназия и загинаха 6 човека, там му беше лобното място. Шофьор употребил алкохол, многократно хващан за алкохол, отново с колата и висока скорост около 140 км се забива в колата, не спазвайки предимство.
Радвам се, че ти се е разминало. Това си е чудо. Господ е бдял над вас. Не сте утишли корбан, но е необходимо да си направите такъв за живот и здраве - на този ден всяка година.
И това си е урок, тежък урок.
Бъди благословен и бързо оздравяване!
Светли празници!
цитирай
7. avangardi - Бог да те закриля и занапред!
16.04.2009 19:44
Бъди жив и здрав!
Светли празници!
цитирай
8. iliada - Дано никога не се случва повече!
17.04.2009 00:20
Ужасно е !
Желая ти бързо възстановяване!:)
цитирай
9. cindy - Да ме извиняваш,
18.04.2009 23:10
ама едвам го прочетох с този правопис.
Не е това най-важното, а което казваш за Господа, имал си вяра, това те е спасило.
Жив и здрав да си! :)
цитирай
10. cvetnica - Христос Воскресе!
19.04.2009 08:53
Щастливи светли празници!
цитирай
11. анонимен - Слава на вярата ти !
19.04.2009 17:57
Само ,които се е сблъсквал с катастрофа и оцелял може да те разбере ! Имах такъв случай миналото лято и се уверих ,че вярата е сила ! Жив и здрав да си ти и близките ти ! Желая ти само добро !
цитирай
12. anastasiia - Оздравявай по-бързо!...:)
20.04.2009 15:22
Радвам се, че всичко е свършило с добър край...
Поздрави...и стискам палци да се оправяш...:)
цитирай
13. tili - Това е бил малкият дявол!
21.04.2009 00:12
Каквото има да става - става, но вече е минало. Нали знаеш, че гръм не пада два пъти върху едно и също дърво. Господ да закриля теб и семейството ти и всички, които обичаш! Оздравявай!
цитирай
14. cinderellathespy - Да си жив и здрав!
21.04.2009 00:43
Като се възстановиш моя съвет е да отидеш в църквата и да ти прочетат една молитва за здраве!
Това, което не ни убива ни прави по-силни!
Поздрави!-:)
~~
цитирай
15. gabar4eto - Zdr
30.04.2009 17:16
Iskam da kaja i na salito i na nataliq i kak be6e suray.Taka az ne se spravqm s kirilicata dobre .Pisal sam go na latinica i sam polzval programata v imela za prevod na kirilica , no e vijdam 4e imate poznaniq sas gramatikata -blagodarq za zablejkite , a na suray iskam da kaja 4e nie se blaskame v kolata koqto predi tova spq da me popita za kade patuvam i akto ne se ka4ih pri tqh se ka4ih v kolata na pritelq mi i ne sa ni izvajdali te , a horata ot zavadenieto na koeto se udrqme v kraipatnata stena izgradena , za koeto im blagodarq na vsi4ki , drugoto koeto iskam da kaja ne znam dali nqkoi iskam da mi vqrva ili ne .Samo se molq na Bog da pazi vsi4kite po pati6tata ne zavisimo ot svoita religiq cvqt na kojata i ezika siMolq te Boje pazi vsi4ki hora i vqrva6ti i nevqrva6ti i priqteli i vragove i blizki i poznati i nepoznati .Nqmam kakvo drugo da kaja za tova.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gabar4eto
Категория: Поезия
Прочетен: 1797078
Постинги: 707
Коментари: 1465
Гласове: 33206
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930